THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Friday, July 9, 2010

PERTANDINGAN BLOGGING 2010- ENTRI PERTAMA

PAKAIAN MELAYU.

Hari ini saya diberi tugas oleh cikgu, saya akan menyertai pertandingan blogging 2010.
Cikgu memberitahu saya macam-macam contoh bagaimana saya boleh membuatnya.

Cikgu menyuruh kami sekelas untuk membuat tentang budaya melayu. Saya harus mencari informasi tentang budaya melayu.
Pertama kali, saya tidak faham sangat tentang apa yang guru katakan. Tapi selepas cikgu saya menerangkan tentang budaya melayu, saya agak faham.

Saya memilih untuk membuat tentang pakaian melayu.
Saya tidak ghairah sangat untuk menyertai pertandingan ini tetapi saya berminat untuk tahu tentang pakaian melayu.
Saya agak keliru bila pakaian-pakaian melayu pertama kali dibuat oleh seseorang.

0 comments: