THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Sunday, January 31, 2010

Persiapan Menjelang Peperiksaan Peringkat N

Tahun 2010 adalah tahun yang paling penting untuk saya kerana saya harus menduduki Peperiksaan peringkat N. Ia juga merupakan tahun terakhir saya di Sekolah Menengah Guangyang.

Mengapa?
- Peperiksaan Peringkat N hampir tiba. saya dan kawan-kawan sedang bersiap-siap untuk peperiksaan yang akan diadakan tidak lama lagi. Kami mengulangkaji Bahasa Inggeris, Bahasa Matametik, Bahasa Melayu dan juga subjek yang lain yang harus saya menduduki masa Peperiksaan Peringkat N tiba.

Bagaimana?
- Mengulangkaji pelajaran.

Bila?
- Pada hari Sabtu dan Ahad.

Mana?
- Kami ke perpustakaan untuk mengulangkaji apa yang kami sudah mempelajari di sekolah. Kadang kala, saya juga pergi ke rumah kawan saya untuk mengulangkaji.

Apa?
- Setiap kali saya di rumah, Ibu saya menyediakan jadual waktu untuk saya supaya saya mampu membuat kerja lain dengan senang dengan menyikut waktu-waktu yang ada.

Siapa?
- Keluarga saya menyokong saya dan juga membantu saya untuk belajar besungguh-sungguh supaya saya mampu membuat Peperiksaan peringkat N dengan keyakinan diri.

0 comments: